Переглянути всі підручники
<< < 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 > >>

 

функцію присудка.Таким чином, у спеціальних запитаннях, що стосуються підмета, зберігається прямий порядок слів.

Who is reading a book? Who teaches you? Who can speak English? What stands in the corner?

Прямий порядок слів зберігається також у спеціальних запитаннях, що стосуються означення підмета. Вони починаються питальними словами what який; which котрий, який; whose чий; how many, how much скільки.

What pencil js on the table? Whose child gaga to school? Which pupil is the best?

На спеціальні запитання, як правило, даються повні відповіді. При цьому члени речення, виражені іменниками, замінюються займенниками.

What did the teacher read to the He read an interesting book pupils yesterday?  about animals.

Можливі також відповіді, що складаються з одного слова (або групи слів), якого (яких) стосується запитання.

— When did the teacher read — Коли вчитель прочитав you an interesting story about вам цікаве оповідання про animals? тварин?

— Yesterday. — Вчора.

Відповіді на запитання, що стосується підмета або його означення, звичайно даються в короткій формі. Вони складаються з підмета і присудка, вираженого допоміжним чи модальним дієсловом.

Who is reading a book? My sister is-

Who can do it? He can.

What pencil is on the table? A red pencil is.

§ 47. Роз'єднувальні запитання (Disjunctive Questions)

Роз'єднувальне запитання складається з двох частин. Перша частина — це розповідне речення у ствердній або заперечній формі, друга — коротке загальне запитання, що складається з підмета, вираженого особовим займенником, який відповідає підмету першої частини, і допоміжного або модального дієслова. Якщо присудок першої частини вжито у Present або Past Indefinite у ствердній формі, тобто коли у його складі немає допоміжного дієслова, то в короткому запитанні вживаються відповідні форми допоміжного дієслова to do.

 

Переглянути всі підручники
<< < 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 > >>
Hosted by uCoz